رفتن به محتوای اصلی
x
  • صلوات
    السلام علیک یا صاحب الزمان
    حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه)، فرزند امام عسکری (علیه السلام) و نرجس خاتون، دوازدهمین و آخرین امام معصوم شیعیان است که بنابر قول مشهور، در شب نیمه شعبان سال ۲۵۵ هجری در شهر سامرا دیده به جهان گشود
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    شهید آیت اله سید ابوالحسن موسوی شمس آبادی/ شهید شاخص انقلاب اسلامی اصفهان
    فقیه زاهد، عالم عابد، مجاهد نستوه، شهید آيت‌ الله موسوی شاهان دشتی آل رسول معروف به شمس آبادی (۱۲۸۱ - ۱۳۵۵ ش)، از علمای طراز اول اصفهان، شخصیت معروف، خوشنام، محترم، بسیار محبوب و ملایی بودند. در ماجرای کتاب شهید جاوید، ایشان موضع گرفته و نویسنده و تقریظ نویس آن کتاب را تخطئه کردند. ایشان وکیل و نماینده آیت الله العظمی سید ابوالقاسم موسوی خویی در اصفهان بودند.
  • صلوات
    سیزده رجب میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام مبارک باد
    اَلسَّلامُ عَلَيک يااَمينَ اللَّهِ فى‏ اَرْضِهِ، وَحُجَّتَهُ عَلى‏ عِبادِهِ، اَلسَّلامُ عَلَيک يا اَميرَ الْمُؤْمِنينَ، اَشْهَدُ اَنَّک جاهَدْتَ فِى اللَّهِ حَقَّ جِهادِهِ، وَعَمِلْتَ بِکتابِهِ، وَاتَّبَعْتَ سُنَنَ نَبِيهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيهِ وَآلِهِ، حَتّى‏ دَعاک اللَّهُ اِلى‏ جِوارِهِ، فَقَبَضَک اِلَيهِ بِاخْتِيارِهِ، وَاَ لْزَمَ اَعْدائَک الْحُجَّةَ مَعَ مالَک مِنَ الْحُجَجِ‏ الْبالِغَةِ عَلى‏ جَميعِ خَلْقِهِ،
  • صلوات
    دهه فاطمیه
    ایام فاطمیه، نام روزهایی است که دوستداران اهل بیت (علیهم‌السّلام) به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، عزاداری می‌کنند. به دلیل اختلاف روایات در تاریخ شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها) و معتبر دانستن دو نقل تاریخی از سوی علمای شیعه، شیعیان ایام فاطمیه را در دو نوبت مختلف گرامی داشته و در این ایام به یاد مصائب دخت نبی اکرم (سلام‌الله‌علیها) و مظلومیت همسر ایشان حضرت علی (علیه‌السّلام)، در مجالسی به ذکر فضائل و مصائب، برترین بانوی اسلام و اولین شهید راه ولایت، پرداخته و از دشمنان اهل بیت، تبری می‌جویند.
  • صلوات
    میلاد حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق صلوات الله علیهم اجمعین مبارک باد
    حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله در عام الفیل (سال ۵۷۰ میلادی) در ماه ربیع الاول دیده به جهان گشود. مورخان شیعه، ولادت پیامبر اکرم را در صبح جمعه هفدهم ربیع الاول و اکثر علمای اهل سنت، در روز دوازدهم همان ماه می‌دانند. امام جعفر صادق (علیه السلام)، امام ششم شیعیان، در هفدهم ربیع الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد گردید. کنیه ایشان ابو عبدالله و لقبشان صادق می‌باشد. پدر ارجمندشان امام باقر و مادرش ام فروة است.
  • صلوات
    اربعین حسینی
    اربعین به معنای چهلم است و ۲۰ صفر را که چهل روز بعد از شهادت امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا است، اربعین حسینی یا روز اربعین می‌نامند.[۱] طبق نقل‌های تاریخی، جابر بن عبدالله انصاری،‌ صحابی پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم)، به همراه عطیه عوفی در اولین چهلم شهادت امام حسین(علیه السلام) به‌عنوان اولین زائر بر سر مزار امام حسین(علیه السلام) حاضر شده و قبر امام حسین را زیارت کرده است.
  • صلوات
    جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد
    حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد.
  • نتایج آزمون عید سعید غدیرخم
    نتایج مسابقه فرهنگی شرح زیارت آل یاسین( مسابقه کتابخوانی راهی به دریا) *تبصره : بدینوسیله به اطلاع می رساند کلاس آشنایی با قرآن همراه با مراسم آزمون غدیر و اهدای جوایز نفرات برتر ، روز چهارشنبه 21 تیرماه از ساعت 7:30 الی 8:30  ، در تالار رازی ستاد مرکز ی دانشگاه برگزار می گردد. در ضمن علاوه بر نفرات برگزیده به رسم یادبود عید سعید غدیر ؛ به سه نفر از شرکت کنندگان در آزمون که در جلسه حاضرند نیز به قید قرعه هدیه اعطاء می گردد.
  • صلوات
    عید سعید غدیر خم بر همگان مبارک باد
    حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم : عید غدیر خم برترین عید امت من است
  • صلوات
    مسابقه فرهنگی سالیانه بمناسبت عید سعید غدیرخم
    مسابقه کتابخوانی بمناسبت عید سعید غدیرخم شرح زیارت آل یاسین( آشنایی با امام زمان علیه السلام) کتاب « راهی به دریا » بقلم آقای دکتر مهدی خدامیان که شرح مختصر و زیبا بر زیارت آل یاسین می باشد بدین منظور انتخاب شده که علاقمندان می توانند فایل پی دی اف آن را از همین وبسایت دریافت نمایند و یا از کتابفروشیهای مذهبی کتاب آن را تهیه کنند.